.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عدم احراز سلامت برنج‌هاي وارداتي

یکی از موارد اختلافی اخیر میان دولت و مجلس در مورد مساله برنج‌های وارداتی بود. در ابتدای این بحث کمیسیون کشاورزی بنا را بر تحقیقات بیشتر در این زمینه گذاشته بود تا مشخص شود میزان آرسنیک این برنج‌ها مضر هست یا نه.

عباس رجايي رئيس کمیسیون کشاورزی كه پيش از اين نامه‌اي در اين باره به لاريجاني رئيس مجلس نوشته بود، در گفت وگو با خبرنگار ايلنا، اظهار داشت: كميسيون كشاورزي در این زمینه گزارشی تهیه کرده است که در آینده‌ای نزدیک آن را تقدیم صحن علنی مجلس می‌کند.

به گفته وي براساس ماده 233 آیین‌نامه داخلی مجلس کمیسیون‌های تخصصی می‌توانند در مورد موضوعات مهم گزارشاتی تهیه کنند و آن را به سمع نمایندگان برسانند. متعاقب آن نیز مسوولان مرتبط باید توضیحات خود را به مجلس ارائه دهند تا راهکارهای اجرایی برای حل این مسائل در مجلس به دست آید.

رجايي با تاكيد بر اينكه در حال حاضر سلامت این برنج‌ها برای ما احراز نشده است، ادامه داد: البته نمی‌گوییم که این برنج‌ها آلوده هستند بلکه تاکید داریم که سلامت آنها احراز نشده است. جالب است بدانید که 17-18 ابهام جدید در این موضوع ایجاد شده که مربوط به شیوه‌های آزمایش، نمونه‌گیری‌ها و جلسات بررسی این موارد است.

وي در پاسخ به اينكه كميسيون كاشورزي چطور متوجه ابهامات مذكور شده است؟، تصريح كرد: براساس گزارشاتی که سازمان استاندارد و معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت داده‌اند متوجه این ابهامات شده‌ایم.

رئيس كميسيون كشاورزي از پاسخ بيشتر درباره جزئيات اين ابهامات خودداري كرد و گفت: تا پیش از نهایی شدن گزارش کمیسیون کشاورزی بهتر است که در این زمینه اظهار نظری نشود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.